Dezbatere publică taxe și impozite locale


ANUNȚ DEZBATERE PUBLICĂ asupra proiectului de hotărâre privind aprobarea taxelor și impozitelor pe anul 2022
_____________________________
Dezbaterea publică va avea loc joi, 09 Decembrie 2021, începând cu orele 13:00 și se va desfășura online pe platforma de videoconferință ZOOM.
Persoanele fizice și juridice interesate sunt invitate să confirme participarea la dezbatere urmând instrucțiunile de mai jos:
- transmiterea confirmării de participare prin transmiterea unei solicitări scrise către Primăria orașului Avrig la adresa de email office@primaria-avrig.ro până la data de 08 Decembrie, ora 16:00, în limita a 90 de locuri disponibile;
- pentru înscriere sunt necesare următoarele informații:  nume și prenume, compania/instituția/organizația (dacă este cazul), doresc/nu doresc luarea cuvântului, subiectul abordat (în cazul înscrierii ca vorbitor);
- accesul se va face pe baza link-ului de conectare transmis în urma solicitării primite, joi, 09 Decembrie, începând cu ora 12:45.
Pentru o mai bună organizare a dezbaterii, conform prevederilor legale, participanţii care doresc să ia cuvântul vor transmite anterior dezbaterii propunerile ce privesc proiectul actului normativ supus dezbaterii, specificând articolul sau articolele din proiectul de act normativ, până la data de 08 Decembrie 2021, ora 16.00. Doar cei care vor transmite în scris observațiile, prin intermediul unui mesaj la adresa electronică office@primaria-avrig.ro, vor putea lua cuvântul în cadrul dezbaterii.
Alocarea timpului disponibil pentru fiecare vorbitor va fi determinată în funcţie de numărul persoanelor înscrise şi va fi comunicată la începutul şedinţei. Participanții la dezbatere care se înscriu pentru a lua cuvântul își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre aflat pe ordinea de zi, opiniile care nu au legătură cu subiectul dezbaterii nefiind luate în considerare.
Sesiunea de întrebări și nelămuriri cu referire strict la proiectul de hotărâre privind aprobarea taxelor și impozitelor locale pentru anul 2022 va avea loc după ce fiecare vorbitor înscris va fi luat cuvântul în timpul dezbaterii.
Dezbaterea publică va fi înregistrată audio și video, fiind transmisă de asemenea live pe canalul media de „YouTube” al Primăriei orașului Avrig, iar propunerile, sugestiile și opiniile participanților la dezbatere vor fi consemnate în minuta dezbaterii publice. Prin participarea la dezbatere, cei prezenţi sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.
Forma finală a proiectului de act normativ și minuta dezbaterii publice vor fi disponibile publicului în termen de 5 zile de la dezbaterea publică.
Potrivit prevederilor art. 7 alin. (10) lit. b) din Legea nr. 52/2003, dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toţi solicitanţii înscrişi la cuvânt şi-au exprimat recomandările cu referire concretă doar la proiectul de act normativ în discuţie.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele nr. de telefon: 0269/523101, fax: 0269524401, e-mail: office@primaria-avrig.ro, persoană de contact: Ianoș Simona Gabriela, inspector Compartimentul Administrație Publică locală și Monitorizare Proceduri Administrative.

Alte sugestii

Etapa de recenzare online, prelungită
Strada Prundu Mic a intrat în șantier
DGASPC angajează asistenți maternali
Incendii de vegetație
Prietenii Naturii în școlile din Avrig